Krynica-Targi-2017-Bratysława

W roku 2017 Krynicka Organizacja Turystyczna promowała Krynicę-Zdrój jej walory, atrakcje oraz bazę noclegową członków stowarzyszenia na następujących imprezach turystycznych (oraz planowane imprezy):
1. ITF Slovakiatour Bratysława 26-29 stycznia
2. Tour Salon 2017 Poznań 17-19 luty
3. Targi turystyczne w Łodzi "Na styku kultur" 17-19 marca
4. Katowice GLOB 2017 31.03-2.04
5. Pinik nad Odrą Targi Turystyczne Market Tour w Szczecinie 13-14 maja
6. Lubelski Jarmark Turystyczny 3-4 czerwca
7. WORLD TRAVEL SHOW w Nadarzynie pod Warszawą 20-22 październik 

 

Targi turystyczne ITF Slovakiatour Bratysława 26-29 stycznia

Bratyslawa-targi-krynica-01 Bratyslawa-targi-krynica-02 Bratyslawa-targi-krynica-03 Bratyslawa-targi-krynica-04 Bratyslawa-targi-krynica-05 Bratyslawa-targi-krynica-06 Bratyslawa-targi-krynica-07 Bratyslawa-targi-krynica-08 Bratyslawa-targi-krynica-09 Bratyslawa-targi-krynica-10 Bratyslawa-targi-krynica-11 Bratyslawa-targi-krynica-12 Bratyslawa-targi-krynica-13 Bratyslawa-targi-krynica-14 Bratyslawa-targi-krynica-15 Bratyslawa-targi-krynica-16 Bratyslawa-targi-krynica-17 Bratyslawa-targi-krynica-18 Bratyslawa-targi-krynica-19 Bratyslawa-targi-krynica-20 Bratyslawa-targi-krynica-21 Bratyslawa-targi-krynica-22 Bratyslawa-targi-krynica-23 Bratyslawa-targi-krynica-24
 W Bratysławie pojawiło się ponad 350 wystawców z kilkunastu krajów świata. Na ITF Slovakiatour obecni byli touroperatorzy, zagraniczne przedstawicielstwa turystyczne, regionalne i lokalne biura informacji turystycznej, przedstawiciele centrów narciarskich, kąpielisk termalnych, hoteli, a także firm transportowych i ubezpieczeniowych. Nie zabrakło również wystawców z branży gastronomicznej i łowieckiej oraz reprezentantów ośrodków wellness i fitness, którzy zachęcali do aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia. W ciągu czterech dni targi odwiedziło 69386 osób. 

Krynica-Zdrój miała możliwość zaprezentowania swoich materiałów promocyjnych na stoisku Stowarzyszenia Gmin Uzdrowiskowych Rzeczpospolitej Polskiej. Wraz z innymi uzdrowiskami zrzeszonymi w stowarzyszeniu prezentowała swoją leczniczą ofertę. Na wspólnym stoisku zorganizowanym przez Polską Organizację Turystyczną swoje materiały prezentowała również Małopolska Organizacja Turystyczna, Szlak Rowerowy Green Vello, Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Trip Group.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tour Salon 2017 Poznań 17-19 luty

Poznan01 Poznan02 Poznan03 Poznan04 Poznan05 Poznan06 Poznan07 Poznan08 Poznan09 Poznan10 Poznan11 Poznan12 Poznan13 Poznan14 Poznan15 Poznan16
 Blisko 300 wystawców z 22 krajów prezentowało miejsca i atrakcje turystyczne. Wyjątkowe miejsca na mapie turystycznej Polski zostały uhonorowane zaszczytnym certyfikatem Polskiej Organizacji Turystycznej dla Najlepszego Produktu Turystycznego w 2016 roku. Uroczystość odbyła się 17 lutego br. podczas targów Tour Salon w Poznaniu. Dostać się do grona zwycięzców nie jest łatwo. Certyfikat dla „Najlepszego Produktu Turystycznego" Polskiej Organizacji Turystycznej to nagroda dla wyjątkowych atrakcji turystycznych w Polsce. Nadawany jest on tylko nowatorskim i przyjaznym turystom miejscom, obiektom, imprezom oraz przedsięwzięciom realizowanym na poziomie regionalnym i lokalnym. Co roku przyznawany jest także Złoty Certyfikat - nagroda dla produktu, który już wcześniej zdobył Certyfikat POT i dalej ulepsza ofertę oraz podnosi jakość swoich usług.

- Konkurs służy podnoszeniu jakości produktów turystycznych a więc ich rozwojowi przez współzawodnictwo na rynku usług turystycznych – mówi Anna Księżnik Lider projektu „Rozwój i promocja produktów turystycznych". – Cieszymy się, że rokrocznie rośnie liczba podmiotów przystępujących do konkursu a kapituła ma coraz większy problem z rozstrzygnięciem komu przyznać certyfikat, będący świetną rekomendacją dla turystów, za którą idzie gwarancja wysokiej jakości usług – dodaje Anna Księżnik.

Złoty Certyfikat 2016 otrzymała Industriada, czyli Święto Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego. Wystawcy przygotowali dla odwiedzających liczne atrakcje, na stoiskach był gwar rozmów, można było skosztować regionalnych specjałów. Występy na Scenie Kultury przyciągały liczną publiczność, wydarzenia dla profesjonalistów i turystów cieszyły się dużą popularnością.

Krynicka Organizacja Turystyczna prezentowała swoje materiały promocyjne na stoisku Kopalni Soli Bochnia.

 

Targi turystyczne w Łodzi "Na styku kultur" 17-19 marca

Targi-Lodz-2017-01 Targi-Lodz-2017-02 Targi-Lodz-2017-03 Targi-Lodz-2017-04 Targi-Lodz-2017-05 Targi-Lodz-2017-06 Targi-Lodz-2017-07 Targi-Lodz-2017-08 Targi-Lodz-2017-09 Targi-Lodz-2017-10 Targi-Lodz-2017-11 Targi-Lodz-2017-12 Targi-Lodz-2017-13 Targi-Lodz-2017-14 Targi-Lodz-2017-15 Targi-Lodz-2017-16 Targi-Lodz-2017-17 Targi-Lodz-2017-18 Targi-Lodz-2017-19 Targi-Lodz-2017-20
 Ponad 8 tysięcy osób odwiedziło targi „Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR" w Łodzi. Swoje stoisko miał tam również Powiat Nowosądecki. Impreza przyciągnęła ponad 120 wystawców z Polski i świata.

Odwiedzający halę targową i sądeckie stoisko zapoznawali się z największymi atrakcjami naszego regionu oraz ofertą obiektów noclegowych o zróżnicowanym standardzie. Goście zainteresowani byli również wycieczkami rowerowymi, zabytkową architekturą sakralną oraz atrakcjami turystycznymi dostępnymi dla najmłodszych. Oczywiście na sądeckim stoisku nie mogło zabraknąć bogatej oferty przewodników, folderów, map i gadżetów promocyjnych.

Tradycyjnym punktem programu był konkurs wiedzy o Ziemi Sądeckiej. W tym roku jednak miał on innowacyjną formę, którą zaproponował Daniel Lisak z Krynickiej Organizacji Turystycznej. Tym razem nasi goście nie losowali pytań zamieszczonych na karteczkach - konkurs wymagał posiadania smartfona z dostępem do internetu i odpowiadania na pytania wyświetlane na ekranie telewizora poprzez naciskanie odpowiedniego pola w telefonie.

- Nowa forma konkursu spodobała się naszym gościom – mówi Ewa Mrózek z Biura Promocji Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu. - Głównymi nagrodami w konkursach były vouchery pobytowe i rabatowe ufundowane przez Ośrodek Wczasowo-Leczniczy w Wapiennem oraz Ośrodek Sanatoryjno-Wczasowy HAJDUCZEK z Krynicy-Zdroju.

Ogromną popularnością cieszyły się serwowane na stoisku jabłka, naturalne soki owocowe przekazane przez Tłocznię Maurera z Zarzecza k. Łącka i wody mineralne z Uzdrowiska Krynica-Żegiestów oraz Rozlewni Wód Mineralnych – Muszyna Cechini.

Do odwiedzania Sądecczyzny i spędzania tu urlopu na stoisku w Łodzi zachęcali: Ewa Mrózek, Jakub Gondek i Grzegorz Niesporek – pracownicy Biura Promocji i Wspierania Organizacji Pozarządowych Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu oraz przedstawiciele sądeckiej i gorlickiej branży turystycznej: Daniel Lisak z Krynickiej Organizacji Turystycznej, Agnieszka Chabior z Centrum Informacji Turystycznej w Krynicy-Zdroju, Anna Tomala – dyrektor Ośrodka Sanatoryjno-Wczasowego HAJDUCZEK z Krynicy-Zdroju, Sylwia Kulig-Waligóra z Sanatorium WIKTOR CECHINI MEDICAL&SPA z Żegiestowa, Bożena Korbelak z Ośrodka Wczasowo-Leczniczego w Wapiennem. Swoją wiedzą historyczną nt. pogranicza polsko-słowackiego wpierała nas również Františka Marcinová z zamku w Starej Ľubovni na Słowacji.

(olsz) Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu

 

Targi turystyczne Katowice GLOB 2017 31.03-2.04

Katowice-2017-01 Katowice-2017-02 Katowice-2017-03 Katowice-2017-04 Katowice-2017-05 Katowice-2017-06 Katowice-2017-07 Katowice-2017-08 Katowice-2017-09 Katowice-2017-10 Katowice-2017-11 Katowice-2017-12
 Kilka tysięcy zwiedzających i duże zainteresowanie wypoczynkiem letnim na Sądecczyźnie – tak można krótko podsumować sądecką obecność na Międzynarodowych Targach Turystycznych GLOBALNIE w Katowicach.

Targi odbywały się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym. Sądeckie stoisko zostało przygotowane i sfinansowane przez Powiat Nowosądecki. Promowaniem regionu zajmowali się na nim pracownicy Biura Promocji i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Starostwa Powiatowego, przedstawiciele Krynickiej Organizacji Turystycznej, krynickiego Uzdrowiska oraz sądeckiej branży turystycznej. Informowali o możliwościach wypoczywania na Sądecczyźnie, prezentowali oferty regionu i zachęcali do przyjazdu. Ich praca i atrakcje zaowocowały wyróżnieniem za najciekawsze stoisko w targowym konkursie.

- W wyborze kierunków promocji targowej kierujemy się wskazaniami branży turystycznej regionu – mówi starosta nowosądecki Marek Pławiak. – Katowice i Śląsk są dobrym miejscem. Co rok wielu mieszkańców tego regionu odwiedza Sądecczyznę.

Dwa tygodnie przed targami w Katowicach, Powiat promował Sądecczyznę na targach w Łodzi. Na przełomie maja i czerwca podobna akcja odbędzie się w Lublinie, a w październiku w podwarszawskim Nadarzynie.

- Więcej turystów w regionie, to większe dochody hoteli, pensjonatów, gospodarstw agroturystycznych, gastronomii, muzeów i innych miejsc oferujących atrakcyjne sposoby spędzania wolnego czasu – dodaje starosta Pławiak. – To przekłada się na wzrost liczby miejsc pracy w powiecie i taki mamy cel w działaniach promocyjnych.

(az)